Cute kute
0

Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja CUTE d.o.o. SARAJEVO

 

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na internet stranicama/web trgovini www.cute.ba. Pristupom ovoj stranici smatra se da je Kupac pročitao ove Uvjete poslovanja, razumio ih, te da ih Kupac svojom  narudžbom odnosno kupnjom proizvoda prihvaća.




Opšte odredbe

Naručivanje proizvoda putem Cute.ba moguće je 24 sata na dan, 7 dana u sedmici.
Prodavatelj je Cute d.o.o. Sarajevo , Koševo br. 44, Sarajevo, OIB: 4202886980007.

Kupac proizvoda je svaka fizička ili pravna osoba koja posjeti Cute.ba, odabere proizvod, stavi proizvod/e u korpu i naruči putem Cute.ba te nakon primitka obavijesti o potvrdi narudžbe od strane Prodavatelja, plati kupoprodajnu cijenu u punom iznosu.

Proizvod je bilo koji artikl koji se nalazi na Cute.ba, a označen je cijenom i brojem artikla.

 



Kako naručiti?

Naručiti možete pomoću naše web stranice putem koje možete pronaći sve informacije o našoj ponudi.Tu možete pronaći sve artikle iz naše ponude te njihove veličine, boje i cijene. 

Kada izvršite narudžbu, primit ćete potvrdu o narudžbi putem maila (ukoliko se desi da niste primili potvrdu prije nego nam se obratite molit ćemo Vas da prvo provjerite spam). Ukoliko Kupac ne kontaktira Prodavatelja, smatra se da je primio potvrdu narudžbe i da je saglasan s cijenom i uvjetima isporuke Proizvoda. 

 

Ostale opcije za narudžbu su naše društvene mreže:

Također nam se možete obratiti putem maila: prodaja@cute.ba ili na kontakt telefon: 062/048-528

 

 

 

 

 

Cijena?

Cijene navedene na web stranici uključuju PDV i iskazane su u valuti BAM. Cijene ne uključuju troškove dostave koji se dodaju ukupnom iznosu, a koje snosi Kupac. Istaknute cijene Proizvoda na Cute.ba vrijede za kupovinu putem interneta.

 

 

 

 

Koji je način plaćanja?

1.  Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmiruje se  u gotovini prilikom preuzimanja paketa.

2.  Plaćanje kreditnim karticama: Prilikom naručivanja Proizvoda putem Cute.ba, a radi uspješnog provođenja kupovine naručenih Proizvoda, potrebno je navesti broj kreditne kartice i datum do kada ista vrijedi. Po isteku reklamacijskog roka teretit ćemo karticu iznosom prodajne cijene zadržanih Proizvoda uvećane za iznos troškova otpreme i pakiranja.

3.  Plaćanje virmanom: Iznos računa podmirujete uplatom na tekući račun Cute d.o.o. Sarajevo.

 

 

 

 

 

Izjava o privatnosti

Osobnim podacima (ime i prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail Kupca te podaci o plaćanju) raspolaže Prodavatelj te se Prodavatelj obvezuje da će osobne podatke pažljivo čuvati, sukladno važećem Zakonu o zaštiti osobnih podataka i drugim odgovarajućim propisima.

Osobni podaci poznati su isključivo nadležnim osobama koje izvršavaju potrebne postupke kako bi se kupnja i prodaja Proizvoda provodila uspješno i pravilno. Ukoliko se podaci navedeni u ovim Uvjetima prodaje ne unesu, neće biti moguće izvršiti kupnju Proizvoda putem Cute.hr. Osobnim podacima raspolaže se ručno i informatičkim putem. Osobni podaci dostavljeni Prodavatelju mogu se proslijediti specijaliziranim društvima i organizacijama koje u ime Prodavatelja obavljaju usluge obrade podataka, u odnosu na što svaki Kupac daje svoj izričit pristanak kroz narudžbu/kupnju Proizvoda putem Cute.ba i prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja. 

Osobe o čijim se osobnim podacima radi, mogu u svakom trenutku dobiti potvrdu o postojanju navedenih podataka, te mogu zatražiti uvid u sadržaj i izvor podataka, provjeriti ispravnost ili zatražiti upotpunjavanje ili ažuriranje podataka, odnosno ispravak ili brisanje, zatražiti anonimnost ili zabraniti korištenje podataka zbog kršenja zakona, te se mogu suprotstaviti svakom korištenju podataka, ukoliko je to zakonski opravdano, slanjem dopisa na e-mail: admin@cute.ba

 

 

Dostava

Dostava na području BiH iznosi 6,00 KM. Za sve narudžbe koje prelaze 200,00 KM dostava je besplatna. Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Kupcu slanjem robe preko jedne od bh. kurirskih službi unutar 15 radnih dana od zaprimanja potvrde o plaćanju artikla pri čemu troškove isporuke snosi Kupac. O vremenu dostave Kupac će biti obavješten od strane kurirske službe. Sve naručene Proizvode nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko navedeno, zbog stanja zaliha, neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljaka. Opcija ličnog preuzimanja moguća je na području Kantona Sarajevo odnosno u našem butiku u ulici Koševo br.

 

 

Koliko se čeka dostava naručenog artikla?

U slučaju da artikal imamo na stanju, isti će biti na Vašoj adresi u roku od 7 radna dana.

Artikli koji su nedostupni u vrijeme narudžbe, ne mogu se naručiti. U slučaju da naručeni Proizvod nakon obavljenje narudžbe postane nedostupan, Prodavatelj će Kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Svi eventualni povrati novca se vrše putem poslovnog računa Prodavatelja na račun Kupca u banci.

 

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja Pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati radniku kurirske službe koji je Pošiljku dostavio, odnosno odbiti preuzeti Pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Naručeni Proizvodi u Pošiljci osigurani su od gubitka u dostavi.

 

Zamjena i reklamacija?

Ukoliko iz bilo kojeg razloga Kupac želi zamijeniti artikal, potrebno je da nam se obrati putem maila ili telefona. Shodno uzroku potrebe za zamjenom ustanovit će se daljnji koraci te će se kupac obavijestiti o svim detaljima iste.

Kupac je dužan isporučenu robu na uobičajeni način pregledati i o vidljivim nedostacima obavijestiti Prodavca najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana preuzimanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. Prodavac će prihvatiti reklamacije na isporučenu robu, njene kvalitativne i kvantitativne nedostatke, samo u pismenom obliku u roku od 7 radnih dana od dana preuzimanja robe. Kupac je dužan da u reklamacijskom zapisniku navede tačan broj i datum otpremnice i računa, kako bi se zadovoljili reklamacijski uslovi. Nakon isteka reklamacijskog roka od 7 radnih dana, reklamacija se neće uvažiti. U roku od sedam dana od dana prijema reklamacije, prodavac će elektronskim putem obavjestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primjedba) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rješavanja reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povrat novca, odgovarajuće umanjenje cijene, zamjena).

Isključenje odgovornosti

Prodavatelj zadržava pravo na tiskarske pogreške. U slučaju pogrešne cijene ili teksta u internetskoj trgovini www.cute.ba mjerodavna je cijena ili tekst koji će priopćiti operater tj. radnik Cute d.o.o. Sarajevo.

Prodavatelj ima pravo izmjene Uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku kao i pravo ukidanja pristupa stranici Cute.ba bez prethodne obavijesti. Da bi Kupac bio upoznat s mogućim izmjenama Uvjeta poslovanja, Kupac je obvezan povremeno pročitati Uvjete poslovanja. Samim korištenjem stranice Cute.ba od strane Kupca podrazumijeva se da je Kupac upoznat sa svim izmjenama te da ih Kupac razumije i prihvaća. Ukoliko se Kupac ne slaže s Uvjetima poslovanja ili je maloljetan i bez suglasnosti zakonskog zastupnika, isti će se suzdržati od uporabe stranica Cute.ba. Prodavatelj isključuje odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu Kupcima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.

 

Prigovori 

Svoj pisani prigovor ili sugestiju Kupac može podnijeti putem elektroničke pošte:  prodaja@cute.ba

Prodavac će uvijek nastojati rješiti spornu situaciju.

 

 

- Added to cart
- Can't add this product to the cart now. Please try again later.
- Quantity updated
- An error occurred. Please try again later.
Deleted from cart
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.